استخر پیش ساخته طوسی گرد 132*549 کامل

استفاده از سازه دایره ای در ساخت این استخر پیش ساخته موجب شده پایداری قابل ملاحظه ای نسبت به سایر استخر های پیش ساخته داشته باشد. علاوه بر این قرارگیری پایه ها در دور تا دور این استخر به صورت عمودی ثبات بیشتری به استخر داده و مانع فروپاشی آن می شود. همچنین شرکت اینتکس به سلامتی استفاده کنندگان از محصولات خود بسیار اهمیت می دهد. لذا به همراه این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آب بسیار با کیفیت با توان تصفیه 7.9 متر مکعب در ساعت که دارای شش نوع منوی مختلف جهت تصفیه و نگه داری آب می باشد، نیز ارائه می شود. اگرچه به همراه استخر پیش ساخته دی وی دی آموزشی برای نصب آن و لوازم تعمیرات مربوطه عرضه می شود، اما این شرکت آماده است تا در صورت نیاز خدمات مربوط به نصب استخر ها را به مشتریان عزیز ارائه دهد. 

استخر پیش ساخته با قطر 549 سانتی متر جز بزرگترین استخر های پیش ساخته موجود محسوب می شود. به طوری که حجم آب درون آن به 26423 لیتر می رسد. 

کاناپه بادی تختشو دونفره کوسن دار (کاناپه بادی)

به همراه این کاناپه بادی دو عدد کوسن بادی با روکش جیر به مشتریان عرضه می شود. بدنه این کاناپه از جنس پی وی سی می باشد اما طرح آن به صورت چرمی است. این کاناپه با عرضی بیش از سایر کاناپه ها (164 سانتی متر) مناسب برای نشست های دوستانه و خانوادگی می باشد. برای ثبات بیشتر این محصول از سه قسمت جداگانه برای باد شدن ساخته شده است. به جهت افزایش سرعت در جمع کردن آن دریچه های بزرگی در هر قسمت تعبیه شده که با باز کردن آن باد کاناپه به سرعت خالی می شود. این کاناپه با ساختاری شیک و زیبا زینت بخش منزل شما می باشد. 

این کاناپه بادی قابلیت نگهداری 250 کیلوگرم را دارد. وزن آن فقط 8 کیلوگرم بوده و به راحتی قابل جا به جایی است. ساختار داخلی آن به صورت کامفورت ساخته شده که موجب راحتی هرچه بیشتر هنگام نشستن می شود. 


کاناپه 5 حالته بادی دو نفره جیر کرم با پمپ برقی

این کاناپه که قابلیت تبدیل شدن به 5 حالت متفاوت را دارد در نوع خود محصولی منحصر به فرد و به صرفه محسوب می شود. کاناپه بادی میتواند به عنوان یک کاناپه بادی دو نفره معولی استفاده شود. حالت دیگر آن این است که از آن به عنوان یک پشتی بادی دو نفره استفاده نمایید. با تغییر حالت آن می توانید از آن به عنوان یک تخت بادی یک نفره هم استفاده کنید. از قابلیت های دیگر آن می توان به استفاده به عنوان یک تشک بادی دو نفره یا استفاده در حالت یک تشک بادی شیبدار دو نفره اشاره کرد. 

کاناپه بادی توانایی تحمل وزن 270 کیلوگرم را داشته و ساختار داخلی آن کامفورت یا طرحدار می باشد. برای استواری آن در حالت کاناپه دو قفل در دو طرف آن تعبیه شده است. طول آن 205 و عرض آن 146 سانتی متر می باشد. برای ساخت کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که آن را به یک محصول شیک و زیبا تبدیل کرده است. 

کاناپه 5 کاره دو نفره بادی جیر زیتونی با پمپ برقی

کاناپه بادی 5 کاره محصولی زیبا از شرکت اینتکس می باشد. این کاناپه 5 کاره بوده یعنی می تواند در 5 حالت مختلف قرار گیرد. لذا شما با خرید یک کاناپه بادی  گویا 5 محصول همزمان خریده اید و این باعث مقرون به صرفه بودن کاناپه بادی می شود. رنگ زیتونی کاناپه بادی زیبایی خاصی به منزل شما می بخشد. استفاده از مواد پی وی سی با بهترین کیفیت در ساخت این محصول استحکام و دوام فوق العاده ای به آن بخشیده است. ساختار داخلی کاناپه بادی به نحوی است که شما با ساعت ها نشستن روی آن کوچکترین احساس خستگی نمی کنید. ابعاد آن که 205 سانتی متر در طول و 146 سانتی متر در عرض می باشد به گونه ایست که باعث میشود حتی در منازل کوچک که برای وسایل خود جای کافی ندارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. استحکام کاناپه بادی به قدری است که به راحتی تحمل وزن 270 کیلوگرم را دارد. 


کاناپه تختخوابشو بادی چند کاره با پمپ برقی

این محصول شرکت اینتکس کاناپه بادی با قبلیت تبدیل شدن به تخت خواب می باشد. این کاناپه بادی به نسبت سایر کانه های بادی دارای حجم کمتری می باشد. شما می توانید در هنگام کثیف شدن آن به راحتی آن را با آب و صابون تمیز کنید. 

از ویژگی های ظاهری کاناپه بادی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: برای استواری در حالت کاناپه دو عدد قفل طراحی شده است. اگرچه جنس کلی آن از پی وی سی می باشد، اما طرح آن مانند چرم بوده و زیبایی منحصر به فردی به اتاق نشیمن شما می بخشد. ساختار داخلی آن به صورت کامفورت یا طرح دار طراحی شده است. طول آن در حالت تخت خواب به 205 سانتی متر رسیده و عرض آن 146 سانتی متر می باشد. این کاناپه می تواند تا وزن 270 کیلوگرم را تحمل کند. محفظه های بادی آن به صورت جدا طراحی شده اند که منجر به ثبات هرچه بیشتر کاناپه بادی چند کاره می شود.