تشک بادی دو قلو

تشک بادی همپای تخت خواب های بادی یکی از پرفروش ترین محصولات بادی هستند. تشک بادی به دلیل کوچک و جمع و جور بودن قابلیت استفاده در منزل، مسافرت، محل کار و هر کجا که به آن نیاز داشته باشید را دارد. 

تشک بادی دو قلو مانند اغلب محصولات بادی از پلاستیک پی وی سی ساخته شده است. البته چنانچه تمام محصول از پی وی سی بود هنگام استفاده بلند مدت از آ« بدن دچار عرق کردن می شود. برای رفع این مشکل از لایه ای مخملی در روی تشک بادی استفاده شده است. همچنین ساختار طبی رویی تشک بادی باعث می شود که هنگام خوابیدن به خوبی هوا در تمامی قسمت های زیرین بدن جا به جا شده و موجب افزایش گردش خون می شود. 

به کار گیری ماده پلاستیکی در قسمت های کناری و زیرین تشک بادی موجب می شود تا بتوانید از آن بر روی استخر نیز استفاده کنید. البته بایستی توجه داشته باشید قسمت مخملی آن با آب تماس پیدا نکند. 

مهم ترین عاملی که باید پیش از خرید یک تشک بادی مد نظر قرار داد این است که ابعاد آن به چه صورت است و از همه مهم تر اینکه تا چه میزان وزن را قادر است تحمل نماید. تشک بادی دو قلو که به صورت دو تشک کنار هم ساخته شده است در طول 190 سانتی متر بوده و در عرض 140 سانتی متر است. هر کدام از این تشک ها قادرند تا 120 کیلوگرم را بدون کوچکترین مشکلی تحمل نمایند. بنابراین تمام افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند. 


کاناپه بادی یک تخت شو

یکی از محصولات متنوع شرکت اینتکس کاناپه بادی تخت خواب شو می باشد. البته تخت خواب تنها یکی از حالت های این کاناپه است. این کاناپه بادی در 5 حالت مختلف قابلیت استفاده دارد. همین امر سبب می شود تا استفاده های گسترده ای در منازل و ادارات داشته باشد. این کاناپه در دو نوع یک نفره و دو نفره و در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود تا بتواند محدود وسیعی از نیاز های مشتریان را برآورده کند. 

راحتی و نرمی ایده آل تفاوت چندانی با یک کاناپه ابری ندارد، چه بسا که راحت تر و نرم تر می باشد. شما حتی می توانید بسته به سلیقه خود میزان باد کاناپه بادی را به صورت پر باد و سفت یا کم باد تر تنظیم کنید. برای این کار می توانید از پمپ های بادی که به صورت مجزا در نظر گرفته شده اند استفاده کرده و کاناپه بادی را به میزان دلخواهتان باد نمایید. 

البته گفتنی است امکان تبدیل شدن این محصول به تخت بادی به این معنا نیست که شما کاملا از خرید تخت بی نیاز هستید. استفاده از تخت چنانچه به صورت دائم باشد می تواند باعث فرورفتگی در قسمت های اتصالی شود و هنگام خوابیدن فضای خالی در زیر شما ایجاد شود که بسیار ناخوشایند است. شما می توانید از حالت تخت بادی به صورت مقطعی و به عنوان مثال برای مهمان استفاده نمایید. 

محل استفاده مبل بادی

مبل های بادی شرکت اینتکس قابل استفاده در منزل، خارج از منزل، ویلاها، پارک ها، پیک نیک ها، ادارات، شرکت ها، مهد کودک ها و ... می باشند. این مبل بادی ها طوری طراحی و ساخته شده اند که استفاده از آن ها بیشترین راحتی و لذت را با خود به همراه دارد. چرا که ساختار داخلی آن ها به صورت شبکه ای و با الیاف متفاوت ساخته شده است که هوا را در بین خود نگه داشته و نرمی بی نظیری را ایجاد می کنند. در مدل های مبل بادی دو نفره چون دسته آن ها بزرگ تر بوده و در کل بیشتر شبیه کاناپه بادی هستند تا مبل بادی، در قسمت دسته شان محلی برای نگه داشتن لیوان وجود دارد. تا هنگامی که به عنوان مثال به تماشای تلویزیون نشسته اید و قصد دارید یک نوشیدی مناسب میل نمایید، بتوانید با قرار دادن لیوان در قسمت تعبیه شده لذت خود را دو چندان کنید. 

یک نوع مبل بادی دیگر نیز وجود دارد که بسیار مناسب برای استراحت های بین روز می باشد. این مبل بادی به صورت شیبدار ساخته شده است و همجنین قطعه ای بادی برای قرارگیری پای شما بر روی آن تعبیه شده است. در این صورت می توانید به راحتی بر روی مبل بادی دراز کشیده و پاهای خود را روی قطعه مخصوص قرار دهید. با وجود این مبل شاید اصلا نیازی به تخت بادی احساس نکنید. 

مبل بادی کودک این شرکت در رنگ های بسیار زیبا و چشم نواز، با طراحی کوچک ویژه کودکان و نوجوانان مناسب استفاده در اتاق های کودک یا مهد کودک ها می باشد. چرا که هنگام شیطنت های کودکان و برخورد با این مبل ها، به هیچ عنوان آسیبی به کودکان نمی رسد. 

تخت بادی دو نفره تاج دار

ظاهر متفاوت و زیبای این تخت بادی، آن را از تمامی تخت های بادی موجود متمایز کرده است. با استفاده از این محصول ابدا احساس نخواهید کرد که از یک محصول بادی ارزان و بی کیفیت استفاده می کنید. این تخت بادی با وجود تاج خود، حس استفاده از یک تخت سلطنتی را در شما ایجاد می کند. این محصول در کنار ظاهر زیبایی که دارد، کیفیت و راحتی بی همتایی را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی ویژه آن، تخت بادی تاجدار را به انتخاب اول افراد سخت و خاص پسند تبدیل کرده است. همچنین این تخت بادی در میان سایر محصولات بادی شرکت اینتکس، درصد بالاتری از رضایت مندی استفاده کنندگان را تامین کرده است. 

تخت بادی تاج دار در تمامی ابعاد بزرگ تر از محصولات بادی مشابه است. شاید به همین دلیل بتوان لقب سلطنتی را به آن داد. همین امر باعث می شود که وزن آن اندکی بیشتر از سایر تخت ها بادی باشد که این مقدار برابر 8.5 کیلوگرم می باشد. اما در کنار وزن بیشتر آن، این تخت قادر است تا وزنی معادل 300 کیلوگرم را تحمل نماید، این در حالی است که حداکثر وزن قابل تحمل توسط سایر تخت خواب های بادی 273 کیلوگرم می باشد. طول این تخت بادی 234 سانتی متر می باشد که همانطور که گفته شد بیش از سایر تخت هاست که حداکثر 203 سانتی متر هستند. عرض آن نیز با 167 سانتی متر بسیار بیش از حالت استاندارد است. 

کاربرد های متفاوت تختخواب بادی

بعضی از خریداران محصولات بادی گمان می کنند که تنها در زمان های مقطعی می توان از تختخواب بادی استفاده نمود. در حالیکه این یک تصور غلط می باشد. شما می توانید دقیقا مانند یک تخت چوبی یا فلزی از تختخواب بادی استفاده نمایید. ضمن اینکه با خرید یک تختخواب بادی در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید. 

علاوه بر این می توانید از تختخواب بادی در سفر های خود به بهترین شکل بهر ببرید. چرا این محصول بسیار سبک بوده و پس از جمع شدن به راحتی در صندوق عقب اتومبیل شما جای می گیرد. برای اینکه دقیقا متوجه ابعاد بسته بندی آن شوید، جعبه ای به ابعاد 15*45*45 را تصور نمایید. در ابتدا شاید اینطور به نظر آید که فشرده کردن تختخواب بادی تا این حجم ممکن است به آن صدمه وارد کند، اما این نکته در طراحی اولیه آن لحاظ شده و لذا پس از خارج کردن تخت از بسته بندی و باد کردن دوباره آن، تختخواب بادی دقیقا به شکل اولیه خود باز می گردد. پس با استفاده از این تختخواب بادی می توانید در هر مکانی که اقامت گزیدید به راحتی دارای تخت خواب باشید. اگر چند منزل در چند شهر دارید نیازی نیست برای هر دو منزل تختخواب تهیه نمایید. به راحتی با خرید یک تختخواب بادی می توانید هنگام عزیمت به منزل دیگر خود، از آن در آنجا استفاده نمایید. کنید. و در نهایت اگر مدت زمان زیادی را در محل کار خود به سر می برید و اندکی به استراحت نیاز دارید می توانید با خرید یک عدد تختخواب بادی و نگهداری آن در کمد اتاق کار خود، در مواقع لزوم به راحتی آن را ظرف مدت چند دقیقه آماده بهره برداری نموده و استراحت نمایید.