کاناپه بادی یک تخت شو

یکی از محصولات متنوع شرکت اینتکس کاناپه بادی تخت خواب شو می باشد. البته تخت خواب تنها یکی از حالت های این کاناپه است. این کاناپه بادی در 5 حالت مختلف قابلیت استفاده دارد. همین امر سبب می شود تا استفاده های گسترده ای در منازل و ادارات داشته باشد. این کاناپه در دو نوع یک نفره و دو نفره و در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود تا بتواند محدود وسیعی از نیاز های مشتریان را برآورده کند. 

راحتی و نرمی ایده آل تفاوت چندانی با یک کاناپه ابری ندارد، چه بسا که راحت تر و نرم تر می باشد. شما حتی می توانید بسته به سلیقه خود میزان باد کاناپه بادی را به صورت پر باد و سفت یا کم باد تر تنظیم کنید. برای این کار می توانید از پمپ های بادی که به صورت مجزا در نظر گرفته شده اند استفاده کرده و کاناپه بادی را به میزان دلخواهتان باد نمایید. 

البته گفتنی است امکان تبدیل شدن این محصول به تخت بادی به این معنا نیست که شما کاملا از خرید تخت بی نیاز هستید. استفاده از تخت چنانچه به صورت دائم باشد می تواند باعث فرورفتگی در قسمت های اتصالی شود و هنگام خوابیدن فضای خالی در زیر شما ایجاد شود که بسیار ناخوشایند است. شما می توانید از حالت تخت بادی به صورت مقطعی و به عنوان مثال برای مهمان استفاده نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.