تشک بادی دو قلو

تشک بادی همپای تخت خواب های بادی یکی از پرفروش ترین محصولات بادی هستند. تشک بادی به دلیل کوچک و جمع و جور بودن قابلیت استفاده در منزل، مسافرت، محل کار و هر کجا که به آن نیاز داشته باشید را دارد. 

تشک بادی دو قلو مانند اغلب محصولات بادی از پلاستیک پی وی سی ساخته شده است. البته چنانچه تمام محصول از پی وی سی بود هنگام استفاده بلند مدت از آ« بدن دچار عرق کردن می شود. برای رفع این مشکل از لایه ای مخملی در روی تشک بادی استفاده شده است. همچنین ساختار طبی رویی تشک بادی باعث می شود که هنگام خوابیدن به خوبی هوا در تمامی قسمت های زیرین بدن جا به جا شده و موجب افزایش گردش خون می شود. 

به کار گیری ماده پلاستیکی در قسمت های کناری و زیرین تشک بادی موجب می شود تا بتوانید از آن بر روی استخر نیز استفاده کنید. البته بایستی توجه داشته باشید قسمت مخملی آن با آب تماس پیدا نکند. 

مهم ترین عاملی که باید پیش از خرید یک تشک بادی مد نظر قرار داد این است که ابعاد آن به چه صورت است و از همه مهم تر اینکه تا چه میزان وزن را قادر است تحمل نماید. تشک بادی دو قلو که به صورت دو تشک کنار هم ساخته شده است در طول 190 سانتی متر بوده و در عرض 140 سانتی متر است. هر کدام از این تشک ها قادرند تا 120 کیلوگرم را بدون کوچکترین مشکلی تحمل نمایند. بنابراین تمام افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.