محل استفاده مبل بادی

مبل های بادی شرکت اینتکس قابل استفاده در منزل، خارج از منزل، ویلاها، پارک ها، پیک نیک ها، ادارات، شرکت ها، مهد کودک ها و ... می باشند. این مبل بادی ها طوری طراحی و ساخته شده اند که استفاده از آن ها بیشترین راحتی و لذت را با خود به همراه دارد. چرا که ساختار داخلی آن ها به صورت شبکه ای و با الیاف متفاوت ساخته شده است که هوا را در بین خود نگه داشته و نرمی بی نظیری را ایجاد می کنند. در مدل های مبل بادی دو نفره چون دسته آن ها بزرگ تر بوده و در کل بیشتر شبیه کاناپه بادی هستند تا مبل بادی، در قسمت دسته شان محلی برای نگه داشتن لیوان وجود دارد. تا هنگامی که به عنوان مثال به تماشای تلویزیون نشسته اید و قصد دارید یک نوشیدی مناسب میل نمایید، بتوانید با قرار دادن لیوان در قسمت تعبیه شده لذت خود را دو چندان کنید. 

یک نوع مبل بادی دیگر نیز وجود دارد که بسیار مناسب برای استراحت های بین روز می باشد. این مبل بادی به صورت شیبدار ساخته شده است و همجنین قطعه ای بادی برای قرارگیری پای شما بر روی آن تعبیه شده است. در این صورت می توانید به راحتی بر روی مبل بادی دراز کشیده و پاهای خود را روی قطعه مخصوص قرار دهید. با وجود این مبل شاید اصلا نیازی به تخت بادی احساس نکنید. 

مبل بادی کودک این شرکت در رنگ های بسیار زیبا و چشم نواز، با طراحی کوچک ویژه کودکان و نوجوانان مناسب استفاده در اتاق های کودک یا مهد کودک ها می باشد. چرا که هنگام شیطنت های کودکان و برخورد با این مبل ها، به هیچ عنوان آسیبی به کودکان نمی رسد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.