قایق بادی مناسب رودخانه

قایق های بادی شرکت اینتکس در سایز ها و جنس ها، با طراحی های مختلف تولید می شوند. به همین دلیل هرکدام برای استفاده در شرایط مختلفی مناسب هستند. چنانچه قصد استفاده از قایق بادی در رودخانه را دارید، توصیه می شود از قایق بادی مارینر استفاده نمایید. این قایق به دلیل بدنه سه لایه آن و به کار گیری قسمتی کائوچویی در کف آن از مقاومت بالایی برخوردار است. قایق های بادی نسبت به قایق های معمولی دارای برتری هایی می باشند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

به دلیل استفاده از هوا در بدنه آن ها بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند. همچنین در صورت نیاز با جمع کردن آن بسیار حجم کمی را اشغال می کنند. این در حالی ایست که معمولا برای حمل و نقل قایق های معمولی نیاز به یک کشنده و یک گاری چرخ دار می باشد. 

در نگاه اول ممکن است نسبت به کارایی قایق بادی در مقایسه با قایق های معمولی دچار تردید باشید. اما قایق های بادی شرکت اینتکس با بهترین کیفیت ساخت جوابگوی نیاز های شما در مورد قایق رانی هستند. قایق مارینر که برای استفاده در رودخانه طراحی شده و از لحاظ ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. استفاده از مواد با کیفیت در تولید بدنه آن به صورت سه لایه امکان سوراخ شدن و غرق شدن آن را به حداقل می رساند. حتی چنانچه در اثر برخورد شئی در رودخانه به قایق بادی، قسمتی از آن سوراخ شود، به دلیل اینکه این قایق های از محفظه های بادی مجزا ساخته شده اند، تنها باد یک قسمت آن خالی می شود. و لذا با باد داشتن سایر محفظه ها، قایق بادی همچنان روی آب شناور باقی می ماند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.