تخت بادی یک نفره

تخت خواب بادی محصولی ایده آل برای اتاق های کوچک محسوب می شود. اگرچه شرکت های مختلفی اقدام به تولید تخت خواب بادی می نمایند، اما تخت خواب های شرکت اینتکس همواره جز برترین ها بوده است. البته ممکن است در ظاهر تفاوت چندانی بین تخت خواب های شرکت اینتکس و سایر شرکت ها به چشم نخورد، اما کیفیت ساخت، استفاده از مواد اولیه درجه یک، ساختار داخلی تخت خواب بادی، وزن محصول و خیلی از پارامتر های دیگر باعث برتری محصولات این شرکت می شوند. 

برخی از خریداران نگران عرق کردن هنگام استفاده از محصولات بادی هستند. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که اولا در ساخت کلیه محصولات بادی اینتکس، قسمت رویه آن از جیر ضد عرق ساخته شده است. در ثانی محل قرار گرفتن روی تخت خواب بادی به صورت موج دار بوده که موجب گردش هوا می شود و مانع از عرق کردن شما هنگام استفاده می گردد. 

ابعاد تخت خواب بادی یک نفره اینتکس نیز از دیگر برتری های آن محسوب می شود. اکثر تخت های یک نفره طولی برابر 190 سانتی متر دارند این در حالی است که طول تخت خواب بادی یک نفره اینتکس 203 سانتی متر می باشد. این مسئله زمانی دارای اهمیت می شود که در تخت های معمولی شما نیاز به قسمتی برای قرار گیری بالش نیز دارید. همچنین در حالی که عرض اکثر تخت های یک نفره معمولی چیزی در حدود 90 سانتی متر است، این تخت خواب بادی با عرض 102 سانتی متری خود فضایی کافی را برای خوابی دلنشین فراهم می کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.